Починаючи від 16 січня 2021 року набуває чинності стаття 30 закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
В цій статті говориться, що мовою обслуговування споживачів в Україні є державна мова (хто не знає — це українська). Тому інформація про товари та послуги на території України має надаватися у першу чергу українською мовою.
Це онлайн та оффлайн- бізнеси в Украхні: у супермаркеті чи в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці — обслуговування має бути виключно українською мовою. І лише на прохання клієнта мови спілкування — персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою.
Вся документація має бути українською мовою. Водночас інформація державною мовою про товари та послуги може дублюватися іншими мовами. Також може здійснюватися обслуговування клієнта не державною мовою, якщо на цьому наполягає клієнт і знайдено прийнятну для обох сторін мову комунікації.
Звісно, першим буде попаредження, якщо виявиться порушення цього закону. За другим разом — стягнення коштів.
Відповідно до ст. 57 Закону за порушення Уповноважений або його представник складає акт про результати здійснення контролю за застосуванням державної мови й оголошує попередження та вимогу усунути порушення протягом 30 днів від дати складення акта.
Занимаюсь маркетингом и продвижением корпоративных сайтов, блогов и интернет-магазинов, брендов. Иногда пишу и творю тут, на моем ресурсе.